بسیاری از خدمات تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل در دسترس مخاطبان است
جارستان: در طرح ۳۰/۷۰ سازمان تامین اجتماعی سی خدمت بصورت غیرحضوری و از طریق سامانه مربوطه ارائه می گردد که کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه سالانه به شعب سراسر کشور را بدنبال دارد . علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت : در طول سالهای اخیر تلاش برای
جارستان: در طرح ۳۰/۷۰ سازمان تامین اجتماعی سی خدمت بصورت غیرحضوری و از طریق سامانه مربوطه ارائه می گردد که کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه سالانه به شعب سراسر کشور را بدنبال دارد .
علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت : در طول سالهای اخیر تلاش برای ارتقاء سیستم ها و امکانات جهت تسهیل و روانسازی امور و حرکت بسوی خدمات اینترنتی توسعه چشمگیری در تامین اجتماعی داشته و بعنوان یکی از خط مشی های اصلی در تدابیر و برنامه های مدیران ارشد بوده است که مشاهده فیش مستمری ، ارسال لیست حق بیمه و دریافت فیش حق بیمه و ابلاغ های الکترونیکی نمونه های بارز آن قلمداد می گردند .
وی افزود : در دوسال گذشته و با راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری سازمان این بستر توسعه و گسترش بیشتری یافت و در دو ماهه اخیر اجرای طرح ۳۰۷۰ که هدفگذاری آن غیرحضوری نمودن ۳۰ خدمت پرمراجعه و پر مخاطب سازمان بوده و کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه سالانه بابت آنها پیش بینی میگردد بمنزله گامی بلند در این مسیر تلقی شده و بسیاری از خدمات تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل با استفاده از ظرفیت سامانه مذکور به نشانی es.tamin.ir در دسترس بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران است .
علی حسین نژاد با اشاره به اقداماتی همچون اجرای طرح نسخه های الکترونیکی ، پرونده الکترونیکی و اخذ هوشمند اطلاعات از طریق سامانه های ثبت احوال ، نظام وظیفه ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و … تمامی این موارد را گامهایی سازنده و زیرساختی برای توسعه روزافزون خدمات غیرحضوری و افزایش رضایتمندی شرکای اجتماعی برشمرد .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین اذعان داشت : شعب تامین اجتماعی استان و کارگزاری های رسمی در طول سال پذیرای بین ۳ تا ۴ میلیون مراجعه بوده اند که با تکمیل طرح ۳۰۷۰ و قابلیت دسترسی شهروندان به خدمات از طریق سامانه ، این مراجعات به یک تا یک و نیم میلیون در سال کاهش خواهد یافت .
وی خاطر نشان ساخت تا پایان هفته هشتم اجرای این طرح بیست خدمت در دسترس کاربران قرار گرفته است که پاداش ازدواج ، انعقاد قرارداد بیمه های اختیاری و مشاغل آزاد ، درخواست کفالت ، مقرری بیمه بیکاری ، کمک هزینه کفن و دفن ، استعلام وضعیت بیمه ای ، ابلاغ احکام مطالباتی ، صدور و ابلاغ مفاصاحساب ، درخواست تکمیل سوابق ، نامنویسی افراد تبعی ، امکان مشاهده جزئیات گردش حساب بدهی ، ثبت اعتراض به بدهی و تعیین زمان رسیدگی و خرید و احتساب دوران سربازی بعنوان سابقه بیمه از مهمترین آنها میباشد .
برچسب ها :سامانه خدمات غیرحضوری، سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان، کارفرمایان، طرح 3070 سازمان تامین اجتماعی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰